فراخوان ثبت نام سه هیات ورزشی استان اعلام شد

فراخوان ثبت نام سه هیات ورزشی استان اعلام شد

روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان فارس با انتشار اطلاعیه ای برای ثبت نام ازعلاقمندان به تصدی مسوولیت در هیاتهای سوارکاری ، ناشنوایان و اسکیت دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، در این اطلاعیه آمده است : به آگاهی آن دسته از افرادی که توانمندی مدیریت هیاتهای ورزشی را دارند و مایل به کاندیداتوری جهت احراز پست ریاست هیات در رشته های سوارکاری ، ناشنوایان و اسکیت استان می باشند میرساند با توجه به شرایط ذیل جهت تکمیل فرم ثبت نام به غیر از روزهای تعطیل شخصا به اداره کل ورزش وجوانان ( گروه ورزش قهرمانی ) مراجعه نمایند.
در این اطلاعیه همچنین بیان شده است: اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران ، تابعیت جمهوری اسلامی ایران ، معتقد به یکی از ادیان رسمی کشور ، نداشتن سوء سابقه کیفری ، دارا بودن حداقل ۳۰ سال سن ، حداقل تحصیلات فوق دیپلم ، و اقامت دائمی در استان مربوطه از جمله شرایط اصلی ثبت نامه داوطلبان می باشد.
روابط عمومی اداره کل همچنین اعلام کرده است همراه داشتن تصویر آخرین مدرک تحصیلی برابر با اصل ، دو قطعه عکس ۴*۳ ، تصویر تمام صفحات شناسنامه برابر با تمام ، تصویر کارت ملی برابر با اصل، تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( مخصوص آقایان ) برابر با اصل ، پوشه و ارائه برنامه چهار ساله پیشنهادی الزامی است .
گفتنی است زمان ثبت نام متقاضیان از روز دوشنبه ۲۷/۱/۹۷ الی پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲/۲/۹۷ به مدت یک هفته کاری و اداری بوده و بعد از آن هیچگونه درخواستی قابل پذیرش نخواهد بود.
در این اطلاعیه گفته شده است : افراد معترض به فرآیند انتخابات و نتیجه آن می توانند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از برگزاری انتخابات ، شکایت خود را به همراه مستندات مربوطه جهت رسیدگی به امور مجامع وزارت ورزش و جوانان ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید

فارس میزبان همایش ملی اسب اصیل دره شوری (یادواره شهدای ورزشکاران استان فارس)در روزهای ۳۰و۳۱فروردین ماه

فارس میزبان بزرگترین همایش ملی اسب اصیل دره شوری (یادواره شهدای ورزشکاران استان فارس )در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.