شهرداری زرقان میزبان دوازدهمین دوره مسابقات پرش با اسب استان فارس

به مناسبت ولاد ت حضرت رسول اکرم ( ص ) و روز ولادت امام جعفر صادق ( ع )  شهرداری و شورای اسلامی شهر زرقان میزبان دوازدهمین دوره مسابقات پرش با اسب استان فارس خواهند بود .

هاشم ذنوبی رییس کمیته پرش با اسب استان فارس در این خصوص اعلام کرد : بر حسب تقویم ورزشی هیات سوارکاری استان فارس و با یک برنامه ریزی خوب و مدون و با ایجاد اتحاد وانسجام بوجود آمده در ورزش سوارکاری استان شاهد برگزاری مسابقات در  رده اسب و سوار مبتدی OPEN بالای ۱۴ سال ( ارتفاع ۱۱۰ سانتیمتر ) و رده D بزرگسالان  استان فارس خواهیم بود .

وی همچنین اعلام کرد با توجه به اینکه این دوره از مسابقات با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از لحاظ کیفی و کمی خوبی  برگزار خواهد شد  بر آن شدیم که طراحی مسیر مسابقات را طوری مدیریت کنیم که سوارکاران شایسته فارسی بتوانند از لحاظ فنی ضمن عبور از موانع مورد نظر، آمادگی بیشتر  جهت شرکت در مسابقات کشوری را پیدا کنند .

هاشم ذنوبی خاظر نشان کرد این دوره از مسابقات در تاریخ روز سه شنبه مورخه ۹۴/۱۰/۰۸ راس ساعت ۱۰ صبح در باشگاه سوارکاری ملل زرقان واقع در پل پالایشگاه شیراز با حضور علاقمندان به این رشته ورزشی زیبا و مفرح و مورد سفارش پیامبر مکرم اسلام برگزار خواهد شد .

سرداوری این دوره از مسابقات را برادر کامران قاضی یار کهنه کار ورزش سوارکاری استان و کشور بر عهده خواهد داشت و برادران عباس محمدی و خانم دکتر پریا هاشمی در امر قضاوت وی را همراهی خواهند کرد ؛ امین امتیاز و علیرضا آل یاسین به عنوان سرکلانتر و کلانتر انجام وظیفه خواهند کرد همچنین طراح مسیر این دوره از مسابقات علی دهدشتی از فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران خواهد بود که علیرضا مقصودی پارکورچین هیات سوارکاری استان فارس وی را همراهی خواهد نمود.

همچنین دکتر وحید رضا خوشرو نژاد رییس کمیته دامپزشکی هیات سوارکاری استان به عنوان سر دامپزشک مسابقات را زیر نظر خواهد داشت و عبدالرضا ستوده به عنوان کمیته اجرایی از نزدیک مسابقات را مدیریت خواهد نمود .بهرام محمدی مسئول روابط عمومی هیات سوارکاری استان نیز همچون همیشه در امر برگزاری مسابقات هیات سوارکاری را یاری خواهد نمود.

رییس کمیته پرش با اسب استان فارس در پایان از کلیه علاقمندان به ورزش سوارکاری دعوت به عمل آورد.

DSC05690

 

بیشتر بخوانید

همایش بزرگ شو سواره استان فارس(جام فجر)یادواره شهدای ورزشکار استان فارس ۱۹و ۲۰بهمن ماه در فارس برگزار میگردد

*اطلاعیه شماره یک**همایش بزرگ شو سواره هیات سوارکاری استان فارس(جام فجر)**یادواره شهدای ورزشکار استان فارس* …