«کریم نام آور استقبال خوبی از مسابقات زیبایی اسبان اصیل فارس صورت خواهد گرفت»

8523کریم نام اور مسئول کمیته انظباطی هیئت سوارکاری استان فارس و اجرایی اولین رویداد جشنواره زیبایی اسبان اصیل فارس (دره شوری) اعلام کرد: پیش بینی میگردد استقبال بسیار خوبی از برگزاری مسابقات زیبایی به عمل آید وی گفت تاکنون نزدیک به ۷۰ راس اسب ثبت نام گردیده است و تا روز مسابقات آمار ثبت نامی شرکت کنندگان رو به افزایش خواهد بود.

پایان ثبت نام جشنواره زیبایی پایان روز سه شنبه ۱۵/۷/۹۳ خواهد بود که پس از پایان مهلت مقرر از حضور شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم نمود.

کریم نام آور افزود: از استانهای فارس- اصفهان- لرستان – بوشهر- کهکیلویه و بویر احمد در این دوره از مسابقات شرکت خواند نمود.

و هم اکنون باشگاه سوارکاری بهارستان پس از یک وقفه سه ساله در حال بازسازی میباشد که ۹۰% پیشرفت فیزیکی داشته که تا ۱۵ مهر ماه آماده بهره برداری خواهد شد و مجموعه فوق نزدیک ۱۰۰ باکس جهت نگهداری اسب دارد و شرکت کنندگان در مسابقات زیبایی میتوانند از این امکانات بهره من شوند.

این  کارشناس ورزش همچنین در پایان اعلام کرد: کمیته کورس  و زیبایی هیئت سوارکاری استان فارس بطور شایسته و مطلوب مسابقات را مدیریت خواهد نمود و از داوران برجسته و بی طرف کشور جهت امر قضاوت و با هماهنگی فدراسیون استفاده خواهد نمود.

بیشتر بخوانید

فارس میزبان همایش ملی اسب اصیل دره شوری (یادواره شهدای ورزشکاران استان فارس)در روزهای ۳۰و۳۱فروردین ماه

فارس میزبان بزرگترین همایش ملی اسب اصیل دره شوری (یادواره شهدای ورزشکاران استان فارس )در …