فعالیت دوباره باشگاه سوارکاری بهارستان

DSC00627مسعود صادقی مدیر جدید باشگاه سوارکاری بهارستان اعلام کرد آماده سازی این باشگاه در دستور کار قرار گرفته است و بزودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

وی اعلام کرد نظر به برگزاری مسابقات زیبایی اسبان اصیل فارس(دره شوری)تحت عنوان جام ولایت که به مناسبت اعیاد سعید غدیر و قربان صورت خواهد گرفت و با توجه به بازدیدهای مسئولین هیئت سوارکاری استان فارس مقرر گردید این باشگاه میزبان این دوره از مسابقات باشد و از هم اکنون نسبت به بازسازی سالن سرپوشیده و فضا سازی محوطه اقدام نموده ایم و تا شروع مسابقات امورات مربوطه را انجام خواهیم دادتا بتوانیم برنامه های در دستور کار هیئت سوارکاری استان را بطور شایسته و مطلوب و در خورشاًن و نام ورزش سوارکاری انجام دهیم.

وی همچنین اعلام کرد: با توجه به مسائل و مشکلات بوجود آمده در طول سه سال گذشته برای مدیریت این باشگاه که یکی از سرمایه های ورزش سوارکاری استان فارس میباشد، برآن شدیم تا نسبت به بهسازی این مجموعه اقدام نمائیم. وی همچنین اعلام کرد برادر عبدالحمید پیش بین یکی ازدلسوزان ورزش سوارکاری فارس میباشد  و در طول سالهای گذشته خدمات ارزنده ای را به جامعه ورزش سوارکاری و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ارائه نمود و یکی از بهترین باشگاههای کشور را در این استان راه اندازی نمود و جای تعجب دارد چرا مسئولین هیئت سوارکاری استان فارس و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و جامعه ورزش سوارکاری یادی از این بزرگوار و خانواده ایشان درامورات مربوطه  را به میان نمی آورند و رسم روزگار هیچوقت اینگونه نبوده و نخواهد بود. لذا اینجانب باشگاه فوق را مثل گذشته بازسازی خواهم کرد و بزودی این مجموعه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و تمام قد در خدمت این رشته ورزشی زیبا و مفرح خواهم بود و تا زمانی که مورد حمایت هیئت سوارکاری استان فارس خصوصاً رئیس پر تلاش هیئت باشم آمادگی هر گونه همکاری را جهت ارتقاء و رشد کیفی و کمی این ورزش که همواره مورد تاکید پیامبر اسلام نیز بوده است خواهم بود و نسبت به برگزاری مسابقات در رشته های مختلف همکاری های لازم را مبذول خواهم نمود.

وی در پایان اعلام کرد: تا ۱۵ مهر ماه سالجاری نسبت به بازسازی کل مجموعه اقدام خواهیم نمود و انشا الله مسابقات زیبایی اسبان اصیل فارس را در تاریخ ۱۷ الی ۱۸ مهر ماه میزبانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

نفرات برتر چهارمین دوره مسابقات سوارکاری استقامت فارس معرفی شدند

نتایج چهارمین دوره مسابقات سواری استقامت استان فارس به میزبانی شهرستان گراش باشگاه سوارکاری ملت …