شرکت تبلیغاتی آریاز اسپانسر ششمین دوره مسابقات پرش با اسب استان فارس

147به همت هیئت سوارکاری استان فارس ششمین دوره مسابقات پرش با اسب استان در باشگاه سوارکاری ملل زرقان در رده های نونهالان ،نوجوانان و بزرگسالان به مدت دو روز برگزار گردید و نفرات برتر این دوره از مسابقات شناخته شدند.

شاپور طفیونی رئیس هیئت سوارکاری استان فارس اعلام نمود پس از گذشت دو ماه از انتصاب اینجانب به عنوان رئیس هیئت موفق به جذب اسپانسر برای هیئت سوارکاری استان فارس شدیم و در اولین اقدام ششمین دوره مسابقات پرش با اسب استان را بطور شایسته و در شان نام ورزش مقدس سوارکاری در محل باشگاه ملل برگزار نمودیم. همچنین با سعی و تلاش کمیته پرش و به همت برادر کامران ذنوبی و به جهت رشد و ارتقاء سطح کیفی و کمی مسابقات ارتفاع مانع ها را برای اولین بار به مرز ۱/۳۰ سانتی متر رساندیم و اکثر سوارکاران به خوبی از موانع عبور کردند تا آمادگی هر چه بیشتر جهت حضور در مسابقات کشوری را داشته باشند.

رئیس هیئت سوارکاری در ادامه افزود :با توجه به مشکلات مالی که کلیه هیئت های ورزشی در سطح استان دارند و به جهت خدمت رسانی بیشتر به جامعه ورزش برآن شدیم تا بخش خصوصی را وارد مجموعه ورزش سوارکاری نمائیم که با رایزنی های به عمل آمده شرکت تبلیغاتی آریاز به مدیریت برادر علیرضا زبرجدی تا پایان مهر ماه سال ۹۴ اسپانسر و حامی مالی هیئت سوارکاری استان فارس خواهد بود و در امر هر چه بهتر برگزار نمودن مسابقات پرش،استقامت،زیبایی و کورس هیئت را یاری خواهند نمود تا از این طریق و با ایجاد انگیزه بتوانیم در نیل به اهداف بلند مدت خود گام برداریم.

رئیس هیئت سوارکاری استان فارس در ادامه افزود: حضور مسئولین ورزش استان و دیگر مسئولین استانی موجب دلگرمی عزیزان سوارکار را فراهم خواهد نمود لذا در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات پرش با اسب استان عزیزان دلسوز ورزش سیدغلامرضا کمانه مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان ،اسلام موسوی معاونت ورزش قهرمانی اداره کل ،دکتر کراماتی مدیر کل امور اتباع خارجی استانداری فارس،بهزاد حاجات نیا مشاور استاندار،اسماعیلی رئیس اداره حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس،عباسعلی توانا رئیس هیئت ژیمناستیک استان ،غلامحسین فروزان بخشدار زرقان،دکتر حمزه زرقانی رئیس شورای اسلامی شهر  زرقان،ابراهیم قاعدی مدیریت محترم پارک هتل،مهندس مستفیضی معاون دیوان محاسبات استان و مهندس قلعه دار شهردار منطقه سه شیراز با حضور خود موجب دلگرمی سوارکاران را با اهداء جوایز نقدی و حکم قهرمانی فراهم نمودند.

در این دوره از مسابقات کامران قاضی به عنوان سرداور- امین امتیاز به عنوان سرکلانتر – میلاد صناعی زاده کلانتر- عباس محمدی داور- علی آذر مینا داور- دکتر وحیدرضا خوشرونژاد دامپزشک- آرشام زرقانی مدیریت محترم باشگاه ملل زرقان – جواد چراغی پارکورچین و طراح مسیر و علی فولاد فر کمیته اجرایی در امر برگزاری مسابقات نهایت همکاری را مبذول نمودند.

نفرات برتر ششمین دوره مسابقات پرش با اسب استان به شرح ذیل مشخص شد:

در رده سنی نونهالان آقای امیر غفوری مقام اول،خانم آرزو دهقان مقام دوم و خانم سارا یزدانی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نوجوانان آقای مرتضی پور شمسی مقام اول آقای مهرشاد مهر پور مقام دوم آقای کسری ستوده مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی بزرگسالان آقای هاشم ذنوبی مقام اول آقای ابراهیم مقدسی مقام دوم  وآقای  مجتبی پور شمسی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده آزادD1  آقای مجتبی پور شمسی مقام اول و دوم و آقای مصطفی مقدسی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید

فارس میزبان همایش ملی اسب اصیل دره شوری (یادواره شهدای ورزشکاران استان فارس)در روزهای ۳۰و۳۱فروردین ماه

فارس میزبان بزرگترین همایش ملی اسب اصیل دره شوری (یادواره شهدای ورزشکاران استان فارس )در …