همایش سوارکاری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در شهرستان مهر برگزارشد

همایش سوارکاری گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان مهربرگزارشد*

مهندس مهدی دانشور رئیس هیئت سوارکاری شهرستان مهر اعلام کرد :به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی ،همایش سوارکاری با شرکت ۳۷سوارکار با اسب های نژاد های مختلف از شهرستانهای مهر، لامرد. گراش و شهرستان کنگان استان بوشهر در محل پیست سوارکاری شه‍رستآن مهر با حضور جمع کثیری از تماشاگران علاقه مند به ورزش سوارکاری با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و نمایش اسب های زیبا برگزار شد.
مهدی دانشور افزود: در این همایش  اسب های شرکت کننده توسط آقای دکتر وحیدرضا خوشرونژاد رئیس کمیته دامپزشکی هیات سوارکاری استان معاینه و سلامت اسب ها ی شرکت کننده را جهت حضور در میدان کنترل نمودند و سوارکاران هنرهای زیبا وخدادادی  اسب های  زیبای خود  که از  نژاد های کرد ،عرب و دره شور حضور داشتند به صورت نمایش شو سواره و زیبایی اسب دستگردان  برای علاقه مندان به نجیب ترین مخلوق الهی که از شهرستانهای جنوبی استان فارس و بوشهر برای دیدن این همایشبه شهرستان مهر آمده بودند به نمایش گذاشتند.

در پایان مراسم لوح یادبود این همایش که توسط هیات سوارکاری شهرستان مهر تهیه شده بود با حضورآقایان غلامعلی طفیونی رئیس هیات سوارکاری استان فارس ، علیزاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر به سوارکاران شو سواره و مالکین محترم  اسب های دستگردان به افرادشرکت کننده اعطا شد


✍️ روابط عمومی هیات سوارکاری شهرستان مهر

بیشتر بخوانید

همایش بزرگ شو سواره استان فارس(جام فجر)یادواره شهدای ورزشکار استان فارس ۱۹و ۲۰بهمن ماه در فارس برگزار میگردد

*اطلاعیه شماره یک**همایش بزرگ شو سواره هیات سوارکاری استان فارس(جام فجر)**یادواره شهدای ورزشکار استان فارس* …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.