دعوت جامعه ورزش سوارکاری استان به حضور پرشور در انتخابات

دعوت رئیس هیات سوارکاری استان فارس ، از مردم و جامعه بزرگ سوارکاری استان فارس برای شرکت پرشور در انتخابات ۲۸خردادماه ۱۴۰۰

🔻حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.»

🔻در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، و شوراها ی اسلامی شهر وروستا هستیم. انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت ایران اسلامی است.

🔻حضور حداکثری و آگاهانه مردم آزاده و سربلند ایران اسلامی در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله)، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوهمند و حماسه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.هر برگ رای به مانند تیری است به چشم دشمنان این مردم که با همه توان برای نا امید کردن مردم  به میدان آمده اند،پس همه بیائیم و باردیگر برای اعتلای ایران سربلند انتخاب اصلح کنیم ،برای آینده فرزندان مان ، برای عزت و سربلندی ایران مان همه خواهیم آمد .

🔻هیات سوارکاری استان فارس ، ضمن دعوت از عموم مردم به حضور گسترده و پرشور در انتخابات، به تأسی از منویات مقام عظمی ولایت بر اصل مشارکت حداکثری تأکید داشته و دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدارایران اسلامی ، قهرمانان ، ورزشکاران ، مربیان ، مدیران وموسسان باشگاهها و مراکز ورزشی شرکت در انتخابات را نه یک حق ، بلکه تکلیفی برای اعتلای ایران همیشه سرفراز می‌داند.

ایرانِ ما در طول تاریخ بارها از امتحان‌های سخت، سرافراز بیرون آمده و ملتِ غیورمان بار دیگر ثابت خواهند کرد که اسیرِ جوسازی‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان  قسم خورده این مرزو بوم نخواهند شد.
وعده دیدار مان ،روزجمعه ۲۸ خردادماه پای صندوق های رای

با تشکر
غلامعلی طفیونی
خادم جامعه بزرگ سوارکاری استان فارس

بیشتر بخوانید

برترین های سیزدهمین رویدادپرش با اسب استان فارس (جام بصیرت)معرفی شدند

نفرات برتر سیزدهمین رویدادپرش با اسب هیات سوارکاری استان فارس (جام بصیرت )معرفی شدند  به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.