محمد سامعی قهرمان مسابقات کمانگیری روی اسب استان فارس شد

 

IMG-20151231-WA0042به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام اولین دوره مسابقات کمانگیری روی اسب استان فارس برگزار شد و محمد سامعی سوارکار شایسته و با اخلاق شیرازی توانست مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند .

بهرام محمدی مسول روابط عمومی هیات سوارکاری استان فارس اعلام نمود : به همت دو هیات سوارکاری و تیر و کمان استان فارس اولین دوره مسابقات کمانگیری روی اسب استان فارس را با حضور ۱۸ سواکار در محل باشگاه سوارکاری آرش شیراز برگزار شد که با توجه به شور نشاط مخصوص این رشته ورزشی علاقمندان بسیاری از نزدیک مسابقات را نظاره گر بودند.

وی هچنین اعلام کرد : با توجه با اینکه تفاهم نامه ای بین دو هیات سوارکاری و تیروکمان استان فارس منعقد گردیده تمام تلاش خودمان را بکار خواهیم بست تا این رشته ورزشی زیبا و مفرح بتواند همچون رشته های پرش ؛ استقامت ؛ زیبایی ؛ کورس جایگاه خود را در ورزش سوارکاری پیدا نماید .

بهرام محمدی خاطر نشان کرد : در امر برگزاری مسابقات کمانگیری روی اسب استان فارس معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز نهایت همکاری را به عمل آورد و با حضور خود در صحنه مسابقات موجب دلگرمی ورزشکاران را موجب گردید که جا دارد از مهندس همتی بوشهری به عنوان معاونت فرهنگی و مهندس دیهیمی و روزیطلب به عنوان مسولین ورزش و تفریحات سالم شهرداری تقدیر و تشکر نماییم .

برگزاری اولین دوره مسابقات کمانگیری روی اسب استان فارس در سطح کمی و کیفی بسیار خوبی در محل باشگاه سوارکاری آرش شیراز با حضور خیل علاقمندان به ورزش سوارکاری که همواره مورد سفارش دین اسلام بوده است برگزار گردید و بزودی کمیته کمانگیری روی اسب هیات سوارکاری استان فارس تشکیل میگردد تا بتوانیم در کنار هیات تیرو کمان استان بهتر به این رشته ورزشی زیبا و مفرح خدمت رسانی کنیم .

سر داور این دوره از مسابقات اقای نیری پیشکسوت ورزش سوارکاری استان فارس بوده که خدمات ارزنده وی در طول سنوات گذشته تا به حال بر هیچ کس پوشیده نیست و همواره در امر اعتلای این رشته ورزشی منشا خیر بوده است .

مجتبی فرهادیان که خود یکی از فعالان این رشته ورزشی میباشد با حضور خود در مسابقات توانست کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را از آن خود نماید ضمن اینکه نامبرده در امر برگزاری مسابقات فعالیت های چشمگیری را به معرض نمایش گذاشت .

هچنین در امر هر چه بهتر برگزاری مسابقات کمانگیری حیدر عباسی یکی دیگر از پیشکسواتان ورزش سوارکاری ؛ کوهنوردی ؛اسکی ؛ دوچرخه سواری که هم اکنون به عنوان مدیر و موسس باشگاه سوارکاری آرش انجام وطیفه مینماید ستودنی بود ؛ حیدر عباسی پدر فروغ عباسی بانوی اسکی باز کشورمان میباشد که در طول یکی دو سال گذشته در ورزش اسکی بانوان برای میهمن اسلامی ایران در میادین اسیایی و جهانی ضمن کسب مقام افتخار آفرینی نموده است .

نتایج مسابقات کمانگیری روی اسب استان فارس به شرح ذیل اعلام میگردد

رد ه اقایان                                                                                                                                   رده بانوان

مقام اول محمد سامعی                                                                                                      مقام اول زهرا تابع بردبار

مقام دوم پویا نیری                                                                                                             مقام دوم نرجس فولادی

مقام سوم محمد مهدی جوانمردی                                                                                        مقام سوم حدیث حمیدی

بیشتر بخوانید

همایش بزرگ شو سواره استان فارس(جام فجر)یادواره شهدای ورزشکار استان فارس ۱۹و ۲۰بهمن ماه در فارس برگزار میگردد

*اطلاعیه شماره یک**همایش بزرگ شو سواره هیات سوارکاری استان فارس(جام فجر)**یادواره شهدای ورزشکار استان فارس* …