مسابقات زیبایی اسبان اصیل فارس (درشوری) به تاریخ ۲۴الی ۲۵مهرماه تغییر یافت

مسابقات زیبایی اسبان اصیل فارس (درشوری)  به تاریخ ۲۴الی ۲۵مهرماه تغییر یافت . شهاب حیدری مسئول کمیته جشنواره زیبایی هیئت سوار کاری استان فارس اعلام نمود : با توجه به آماده سازی باشگاه سوار کاری بهارستان و همچنین مسابقات جشنواره زیبایی استان البرز و با هماهنگی فدراسیون سوار کاری جمهوری اسلامی ایران مسابقات زیبایی اسبان اصیل فارس ویژه استان های جنوب کشور به تاریخ ۲۴الی ۲۵ مهر ماه تغییر یافت .

                شهاب حیدری همچنین اعلام کرد : مسابقات در باشگاه سوار کاری بهارستان به مدیریت مسعود صادقی صورت خواهد گرفت و تا کنون بالغ بر۷۰ راس اسب نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند .

وی گفت سهیل یوسف نیا رئیس کمیته جشنواره زیبایی فدراسیون سوارکاری به همراه تیم مدیریتی فدراسیون مسابقات را زیر نظر خواهند داشت و داورانی که جهت امر قضاوت به استان فارس سفر خواهند نمود با هماهنگی کمیته کورس و زیبایی فدراسیون می باشد.

این کارشناسان ورزش از تمامی علاقمندان که می توانند در امر اجرایی مسابقات هیئت سوارکاری را یاری نمایند دعوت به عمل می اورد و اعلام کرد کسانی که بدون قصد و غرض بتوانند امورات اجرایی را در دستور کار قرار دهند می توانند در امر برگزاری مسابقات کمیته جشنواره زیبایی هیئت سوارکاری استان فارس را همراهی نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۷۰۱۸۱۳۴۸ کریم نام آور تماس حاصل فرمایید.

shahab

بیشتر بخوانید

همایش بزرگ شو سواره استان فارس(جام فجر)یادواره شهدای ورزشکار استان فارس ۱۹و ۲۰بهمن ماه در فارس برگزار میگردد

*اطلاعیه شماره یک**همایش بزرگ شو سواره هیات سوارکاری استان فارس(جام فجر)**یادواره شهدای ورزشکار استان فارس* …