«کریم نام آور استقبال خوبی از مسابقات زیبایی اسبان اصیل فارس صورت خواهد گرفت»

8523کریم نام اور مسئول کمیته انظباطی هیئت سوارکاری استان فارس و اجرایی اولین رویداد جشنواره زیبایی اسبان اصیل فارس (دره شوری) اعلام کرد: پیش بینی میگردد استقبال بسیار خوبی از برگزاری مسابقات زیبایی به عمل آید وی گفت تاکنون نزدیک به ۷۰ راس اسب ثبت نام گردیده است و تا روز مسابقات آمار ثبت نامی شرکت کنندگان رو به افزایش خواهد بود.

پایان ثبت نام جشنواره زیبایی پایان روز سه شنبه ۱۵/۷/۹۳ خواهد بود که پس از پایان مهلت مقرر از حضور شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم نمود.

کریم نام آور افزود: از استانهای فارس- اصفهان- لرستان – بوشهر- کهکیلویه و بویر احمد در این دوره از مسابقات شرکت خواند نمود.

و هم اکنون باشگاه سوارکاری بهارستان پس از یک وقفه سه ساله در حال بازسازی میباشد که ۹۰% پیشرفت فیزیکی داشته که تا ۱۵ مهر ماه آماده بهره برداری خواهد شد و مجموعه فوق نزدیک ۱۰۰ باکس جهت نگهداری اسب دارد و شرکت کنندگان در مسابقات زیبایی میتوانند از این امکانات بهره من شوند.

این  کارشناس ورزش همچنین در پایان اعلام کرد: کمیته کورس  و زیبایی هیئت سوارکاری استان فارس بطور شایسته و مطلوب مسابقات را مدیریت خواهد نمود و از داوران برجسته و بی طرف کشور جهت امر قضاوت و با هماهنگی فدراسیون استفاده خواهد نمود.

بیشتر بخوانید

همایش بزرگ شو سواره استان فارس(جام فجر)یادواره شهدای ورزشکار استان فارس ۱۹و ۲۰بهمن ماه در فارس برگزار میگردد

*اطلاعیه شماره یک**همایش بزرگ شو سواره هیات سوارکاری استان فارس(جام فجر)**یادواره شهدای ورزشکار استان فارس* …