اولین رویداد جشنواره زیبایی اسبان اصیل فارس (جام ولایت)

به همت هیئت سوارکاری استان فارس و کمیته جشنواره و زیبایی اولین دوره مسابقات زیبایی اسبان اصیل فارس(دره شوری) در تاریخ ۲۴الی ۹۳/۷/۲۵  به میزبانی شهرستان شیراز برگزار می گردد.

بهرام محمدی مسئول روابط عمومی هیئت سوارکاری استان فارس اعلام نمود: برگزاری این دوره از مسابقات به مناسبت اعیاد سعید قربان و عید سعید فطر برگزار میگردد . وی اعلام کرد نظر به اینکه در آذر ماه سالجاری میزبان مسابقات کشوری در بخش جشنواره و زیبایی هستیم لذا اولین دوره مسابقات زیبایی استان را در تاریخ فوق برگزار خواهیم کرد.

مسئول برگزاری مستقیم مسابقات کمیته جشنواره و زیبایی هیئت سوارکاری استان فارس به مدیریت برادر شهاب حیدری می باشد.

محل برگزاری مسابقات باشگاه سوارکاری بهارستان میباشد و مسابقات در سالن سرپوشیده باشگاه فوق برگزار میگردد.

علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات میتوانند جهت ثبت نام به برادر کریم نام آور به شماره تلفن ۰۹۱۷۰۱۸۱۳۴۸ و امیرحسین یزدانپناهی به شماره تلفن ۰۹۱۷۹۱۷۸۲۹۲ و بهرام محمدی به شماره ۰۹۳۵۶۱۴۳۸۲۴ ارتباط برقرار نمایند..

در امر اجرا مسابقات فوق برادران کریم نام آور  ،عباس محمدی و هیئت های شهرستانهای تابعه فارس همکاری و تعامل مستقیم خواهند داشت.

بهرام محمدی همچنین اعلام کرد شرکت کنندگان بایستی دارای برگ سلامت دامپزشکی اسبان خود را در بدو ورود به محل برگزاری مسابقات تحویل نمایند در غیر اینصورت از ورود آنها به محل باشگاه بطور جدی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

شرایط مسابقات

۱- داشتن برگ سلامت اسبان از اداره دامپزشکی

۲- واریز مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ ریال جهت ثبت نام و حضور در مسابقات

۳- داشتن لباس مناسب برای هندلران الزامی می باشد.

 

کمیته دامپزشکی هیئت سوارکاری استان فارس به مدیریت برادر دکتر وحیدرضا خوشرو نژاد در امر کنترل برگ سلامت اداره دامپزشکی، مسابقات را زیر نظر خواهند داشت

تذکر مهم:

علاقمندانی که میخواهند در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند برحسب بند ۱ شرایط مسابقات بایستی حتما برگ سلامت اداره دامپزشکی را تحویل نمایند. در غیر اینصورت از حضور آنها در مسابقات جداً جلوگیری به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید

همایش بزرگ شو سواره استان فارس(جام فجر)یادواره شهدای ورزشکار استان فارس ۱۹و ۲۰بهمن ماه در فارس برگزار میگردد

*اطلاعیه شماره یک**همایش بزرگ شو سواره هیات سوارکاری استان فارس(جام فجر)**یادواره شهدای ورزشکار استان فارس* …