سپیدان میزبان شایسته مسابقات استقامت سوارکاری استان فارس

۲۰۱۴۰۸۲۹_۱۱۴۱۵۶ (1)به همت هیئت سوارکاری استان فارس و اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان دومین دوره مسابقات استقامت استانی به میزبانی شایسته شهرستان سپیدان و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت  برگزار گردید.

کامران قاضی مسئول کمیته استقامت هیئت سوارکاری استان فارس اعلام نمود:طبق تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان فارس دومین دوره مسابقات استقامت را در مجموعه سوارکاری بهارستان در شهرستان سپیدان برگزار نمودیم که با تلاشهای خوب و شایسته رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت سوارکاری شهرستان سپیدان مسابقات بطور مطلوب و شایسته برگزار گردید.

ضمن اینکه برادر صادقی مدیریت مجموعه سوارکاری بهارستان در امر برگزاری مسابقات نهایت همکاری را مبذول نمودند.

بیژن احمد پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سپیدان اعلام نمود : شهرستان سپیدان به لحاظ  جغرافیایی و آب و هوایی دارای پتانسیل های بسیار خوبی در ورزش سوارکاری میباشد و در طول سال آماده خدمت رسانی به این رشته ی ورزشی زیبا و مفرح میباشیم.وی گفت ورزش سوارکاری بایستی در شهرستانها و در رشته های استقامت و کورس و زیبایی بطور جدی دنبال شود.

شاه حسینی رئیس  هیئت سوارکاری شهرستان سپیدان طی سخنانی اعلام کرد: با توجه به تغییرات بوجود آمده در هیئت سوارکاری استان فارس به عنوان یک بازوی توانمند در خدمت این رشته ورزشی خواهیم بود و تمام سعی و تلاش خود را به جهت هر چه بهتر برگزار نمودن مسابقات استانی و کشوری بکار خواهیم بست وی همچنین خواستار حمایتهای هر چه بیشتر هیئت سوارکاری استان از شهرستانها شد.

برادران حاج ابراهیم خسروانی و امین خسروانی در امر برگزاری مسابقات نیز نهایت همکاری را به عمل آمورده و خواستار برگزاری اینگونه مسابقات در شهرستان سپیدان شدند.

کادر فنی برگزاری مسابقات

محسن نصر
وحید رضا خوشرو نژاد
علی رفعت بخش
امین خسروانی
علی فولادفر
مسعود جهانبانی
کسری زارعی
آیدا حسن پور
افروز ستوده نیا
امین کاکایی نژاد
رضا زارع
پانته آ راهنما

نفراتی که موفق شدند مسیر ۲۰ کیلومتر را به سلامت طی نمایند:

۲۰ km
مجید مختاری
سجاد ملک نسب
پیمان دانشمندی
علیرضا واحدی

نفراتی که موفق شدند مسیر ۴۰ کیلومتر را به سلامت طی نمایند:

۴۰ km
مهدی شوری
معصومه پورشمسی
نرگس قربانی
بابک خسروانی
علی دیده بان
نازنین اقرا

بیشتر بخوانید

همایش بزرگ شو سواره استان فارس(جام فجر)یادواره شهدای ورزشکار استان فارس ۱۹و ۲۰بهمن ماه در فارس برگزار میگردد

*اطلاعیه شماره یک**همایش بزرگ شو سواره هیات سوارکاری استان فارس(جام فجر)**یادواره شهدای ورزشکار استان فارس* …