پیام نوروزی رئیس هیات سوارکاری استان فارس به جامعه بزرگ سوارکاری فارس

زکوی یارمی آید نسیم باد نوروزی                                   ازاین باد ار مددخواهی چراغ دل برافروزی

سپاس ایزد منان را که ما را یاری کرد تا در سایه رحمت و لطف بیکرانش و تلاش بی ‌وقفه و همت همکاران دلسوز، متخصص و مجرب خود، به بخش زیادی از اهداف و مأموریت مورد نظر هیات سوارکاری استان پهناور فارس دست یابیم.

همکاران عزیز، همانگونه که استحضار دارید، به فضل پروردگار و با همکاری و عزم راسخ شما در سال ۱۳۹۷ هیات سوارکاری استان فارس موفقیت های زیادی را در سطح کشورکسب نمود و این تنها با همت و تلاش خستگی ناپذیر همکاران عزیز و ارجمندم درهیات سوارکاری استان فارس اعم از کمیته های مختلف ورزشی واجرائی وهیات های سوارکاری شهرستانهای مختلف استان ،مربیان ،داوران ،کلانتران ،سوارکاران رشته های مختلف پرش ،کورس ،استقامت ،درساژ،هنرهای رزمی سواره ،مدیران ومربیان باشگاههای سوارکاری ،تولید کنندگان  وپرورش دهندگان اسب ،مالکین عاشق اسب در سراسر استان پهناورفارس  میسر شد که جا دارد از این همراهی و همدلی صمیمانه سپاسگزاری کنم.

به یقین با همراهی و تلاش شما همکاران صمیمی و دلسوز، برای سال جدید نیز طرحی نو در انداخته و  با امید، همدلی، همسویی ، پشتکار و احساس مسئولیت، به اهداف اصلی این هیات دست خواهیم یافت و برگ زرین دیگری در کارنامه ی زرین و وزین هیات سوارکاری استان فارس  ثبت خواهیم کرد.

آنچه مسلم است هیات و رشته پرطرفدار ،زیبا ومفرح سوارکاری استان فارس ، به پشتوانه ی نیروهای توانمند، متخصص، خلاق، ایده پرداز و با تجربه اش به اینجا رسیده است، لذا در سال ۹۸ نیز باید امیدواری، آینده نگری، دقت و سرعت در انجام اموررا سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بعنوان یک هیات ورزشی  پیشتاز در ورزش استان پهناور فارس  و کشورعزیزمان ایران اسلامی همچنان مطرح باشیم.

 همکاران گرامی و محترم،

در پایان از آنجا که درسال ۹۷، امکان ملاقات حضوری با تمامی شما خوبان فراهم نشد، برخود لازم می دانم که از فرد فرد همکاران ارجمند و محترم  قدردانی کنم.

فرصت را مغتنم شمرده میلاد مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر  و آغاز سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفته، سالی سرشار از برکت، معنویت، سلامتی، سعادت، شادکامی و پیروزی، برای تمامی همکاران ارجمند و خانواده محترم آنها از ایزد منان مسئلت دارم.

شاپور طفیونی

رئیس هیات سوارکاری استان فارس

بیشتر بخوانید

همایش بزرگ شو سواره استان فارس(جام فجر)یادواره شهدای ورزشکار استان فارس ۱۹و ۲۰بهمن ماه در فارس برگزار میگردد

*اطلاعیه شماره یک**همایش بزرگ شو سواره هیات سوارکاری استان فارس(جام فجر)**یادواره شهدای ورزشکار استان فارس* …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.