دوم بهمن ماه شهرستان جهرم میزبان سومین دوره مسابقات استقامت استانی خواهد بود

IMG-20150301-WA0021[1]در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به همت کمیته استقامت هیات سوارکاری استان فارس سومین دوره مسابقات سواری استقامت  به میزبانی شهرستان جهرم با همکاری خوب و شایسته مهندس رجبی رییس هیات سوارکاری جهرم در محل باشگاه سوارکاری شهاب پور برگزار میگردد .

کامران قاضی رییس کمیته استقامت هیات استان اعلام نمود : با توجه به اینکه مقرر بود این دوره از مسابقات در دو هفته پیش برگزار گردد که به دلیل شرایط جوی و بارندگی های اخیرلغو و در تاریخ روز جمعه مورخه ۲|۱۱|۹۴  در محل باشگاه سوارکاری برادران شهاب پور برگزار خواهد شد .

رییس کمته استقامت هیات سوارکاری استان فارس اعلام نمود : شرکت کنندگانی که در نظر دارند در این دوره از مسابقات حضور بهم رسانند ضمن هماهنگی با این کمیته میتوانند در تاریخ روز پنجشنبه یکم بهمن ماه به باشگاه مربوطه ورود نمایند ؛ ضمن اینکه مدیریت محترم باشگاه تعدادی باکس جهت نگهداری و استراحت اسبان در نظر گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد داشتن کارت بیمه ورزشی سوارکاران و برگ سلامت اسبان از الزامات شرکت کنندگان میباشد که بایستی آنرا قبل از ثبت نام به کمیته برگزاری ارایه نمایند

دکتر وحیدرضا خوشرونژاد رییس کمیته دامپزشکی هیات استان با کادر پزشکی خود در خصوص کنترل موارد فوق حضور خواهند داشت و از نزدیک بر روند نحوه برگزاری و سلامت اسبان نظارت کامل خواهند نمود .

استارت مسابقات راس ساعت ۳۰|۷ صبح روز جمعه در مسیر از قبل تعیین شده در مسافتهای  ۴۰  ؛  ۶۰  ؛  ۸۰  کیلومتر با حضور داوران و کلانتران و دیگر اعضا هیات سوارکاری استان فارس خواهد بود که هیات سوارکاری شهرستان جهرم در امر این رویداد ورزشی همکاریهای لازم را به جهت هر چه بهتر برگزار نمودن مسابقات توان خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت .

بیشتر بخوانید

همایش بزرگ شو سواره استان فارس(جام فجر)یادواره شهدای ورزشکار استان فارس ۱۹و ۲۰بهمن ماه در فارس برگزار میگردد

*اطلاعیه شماره یک**همایش بزرگ شو سواره هیات سوارکاری استان فارس(جام فجر)**یادواره شهدای ورزشکار استان فارس* …