دورخیزبلند سوارکاران نونهال ونوجوان فارسی به مسابقات سوارکاری پرش قهرمانی کشوری در تهران

 

852153

۵سوارکار رشته پرش با اسب رده نونهالان ونوجوانان فارسی عازم مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشوری فدراسیون سوارکاری در تهران شدند .

خانم آرزو دهقانی با اسب پارکو ،امیر غفوری با اسب گلدن فلای ،کوشا جمالی با اسب اسپرانتو در رده نونهالان ،کسری ستوده با اسب کریسی وعلیرضا مهرپور با اسب آیگلی در رده نوجوانان ۵ نفر سوارکار عضو تیم اعزامی استان فارس هستند که برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری پرش با اسب فدراسیون سوارکاری روز های چهار شنبه وجمعه در این دوره مسابقات شرکت خواهند کرد ،

این دوره مسابقات قهرمانی کشوری رشته پرش با اسب  روزهای چهارشنبه ،پنج شنبه وجمعه ۲۵،۲۶،۲۷شهریورماه در باشگاه سوارکاری ابرش تهران برگزار میگردد.

هاشم ذنوبی مربی تیم اعزامی فارس وعبدالرضا ستوده سرپرست تیم اعزامی سوارکاران رشته پرش با اسب هیات سوارکاری استان فارس را برعهده دارند وخانواده های این سوارکاران نونهال ونوجوانان نیز در این سفر ورزشی این عزیزان را همراهی میکنند.

کمیته پرش با اسب هیات سوارکاری استان فارس با اجرای به موقع وبرابر برنامه تقویم ورزشی خود زمینه حضور سوارکاران رشته پرش با اسب را در مسابقات کشوری در کلیه رده ها فراهم نموده است وروز جمعه ۳مهرماه هشتمین دوره مسابقات پرش با اسب استان فارس در یکی از باشگاه های سوارکاری شیراز برگزارمیگردد .

 

6[1]IMG-20150619-WA0013[1]

بیشتر بخوانید

همایش بزرگ شو سواره استان فارس(جام فجر)یادواره شهدای ورزشکار استان فارس ۱۹و ۲۰بهمن ماه در فارس برگزار میگردد

*اطلاعیه شماره یک**همایش بزرگ شو سواره هیات سوارکاری استان فارس(جام فجر)**یادواره شهدای ورزشکار استان فارس* …