مجتبی پورشمسی با پارکو در مسابقات پرش با اسب جام زنده یاد سرهنگ نشاطی افتخار افرین شد

IMG-20150719-WA0008

مجتبی پورشمسی سوارکارفارسی در مسابقات پرش با اسب جام زنده یاد سرهنگ نشاطی در رده ۰۲مالکین مقام اول شد وافتخاری دیگر برای ورزش سوارکاری فارس به ارمغان اورد

مجتبی پورشمسی سوارکار گراشی که بعنوان نماینده هیات سوارکاری استان فارس در رده ۰۲مالکان جام سرهنگ نشاطی در تهران شرکت نموده است با افتخار مقام اول را از ان خود نمود وافتخاری دیگر برای ورزش سوارکاری فارس در کارنامه خود ثبت کرد .

مسابقات پرش با اسب جام  زنده یاد سرهنگ نشاطی در باشگاه سوارکاری آزمون تهران توسط فدراسیون سوارکاری همزمان با عید سعید فطر در تهران برگزار گردید که در رده نوجوانان کسری ستوده ، آرزو دهقانی ، مرتضی پورشمسی ، امیر غفوری شرکت نمودند ودر رده بزرگسالان مجتبی پورشمسی در رده o2مالکان با اسب پارکو (متعلق به آرزو دهقانی ) شرکت نمود ومقام اول این گروه را کسب کرد .

هیات سوارکاری استان فارس برای این سوارکار شایسته فارسی آرزوی توفیقات روزافزون در همه مراحل زندگی را از خدای سبحان مسئلت می نماید واین موفقیت را به این سوارکار با اخلاق ومربی ایشان اقای هاشم ذنوبی وخانواده این سوارکار تبریک عرض می نماید .

در این مسابقات رییس ، دبیر ، خزانه دار ،رییس کمیته پرش با اسب ، رییس کمیته اجرایی هیات سوارکاری استان فارس این سوارکاران فارسی را همراهی نمودند.

بیشتر بخوانید

برترین های سیزدهمین رویدادپرش با اسب استان فارس (جام بصیرت)معرفی شدند

نفرات برتر سیزدهمین رویدادپرش با اسب هیات سوارکاری استان فارس (جام بصیرت )معرفی شدند  به …